Om bloggen

Tanken med bloggen är att jag ska pusha mig själv till att ta fler bilder med min nya kamera. Övning ger ju färdighet och förhoppningen är att man efter en tid ska kunna se den utveckling jag gjort. Jag är verkligen en nybörjare inom fotografi även om jag varit intresserad av området en längre tid. Nu ska jag ta tillfälle i akt och faktiskt stiga in i den enorma värld som kallas fotografering!

Följ min resa och kommentera gärna mina bilder så att jag kan bli ännu bättre :)

tisdag 31 januari 2012

Virkad kamera :)

Mitt senaste mönster :)















1 kommentar:

  1. Hejsan.

    Skulle man kunna få låna beskrivningen till den , eller är den hemlig? =)
    Jag har en svåger som är Journalist/fotograf och tänkte att det skulle vara en perfekt julklapp till honom.

    mvh Linda

    SvaraRadera