Om bloggen

Tanken med bloggen är att jag ska pusha mig själv till att ta fler bilder med min nya kamera. Övning ger ju färdighet och förhoppningen är att man efter en tid ska kunna se den utveckling jag gjort. Jag är verkligen en nybörjare inom fotografi även om jag varit intresserad av området en längre tid. Nu ska jag ta tillfälle i akt och faktiskt stiga in i den enorma värld som kallas fotografering!

Följ min resa och kommentera gärna mina bilder så att jag kan bli ännu bättre :)

tisdag 13 december 2011

Fototriss #161 - tre

Tävlingsdax igen, denna gång med Solresor där mitt favoritresmål är Hurghada! Jag och sambon sparar faktiskt till en resa just dit och drömmen är att kunna ta dykarcertifikat, en vinst skulle göra vår dröm mer verklig och uppnåbar :)


Temat denna vecka är TRE, och jag har valt att porträttera mina tre begär; garn/virkning, choklad och kaffe!


Hoppas att ni gillar mitt bidrag!






För fler fototrissar. kolla HÄR!

5 kommentarer:

  1. Vilka fantastiska skapelser, koppen är för härlig!:)

    SvaraRadera
  2. Superkul att du startat upp en fotoblogg! Fina bilder alla tre.
    //jonna d

    SvaraRadera
  3. Kul ihopknåpad triss!! Speciellt koppen... :-)

    SvaraRadera
  4. Fyndigt trissat och fint fotat! Beundransvärt vilka konstverk du kan virka ihop också! :)

    SvaraRadera
  5. Bilderna är jättefina och personlig vinkel uppskattas alltid. Kul att se dina fina virkade skapelser.

    SvaraRadera